КРИСТИЯН БЕЛЧЕВ

УЧУДВАЩО Е КОЛКО МНОГО МОЖЕШ ДА СИ ПОМОГНЕШ САМ!

Имам удоволствието да съм един от няколкото учили по системата на Пол Чек в България и първият по Functional Patterns. Благодарение на знанията си днес коригирам сколиоза, кифоза, дюстабания, умора и липса на концентрация. Помагам на всеки пожелал да забрави за болка в гърба и кръста!

През последните 14 години съм тренирал професионално Брейк, Бодибилдинг, стрийт фитнес/лостове, кунг-фу с бокс. Имам опит с контузии, изкривявания, дисфункции в мускулно-скелетната система, храносмилателни проблеми, много хронични проблеми. Опитът, ясната логика и резултатите показват, че Functional Patterns е единствената система, която разбира как функционира човешкото тяло. Тя го разглежда като комбинация от мускули, сухожилия и тъкан. Така тя е единствената, която има толкова резултати с гръбначни и други изкривявания.

Благодарение не нея и опита ми, днес коригирам сколиоза, болки в кръста и рамената, дискови хернии, плоскостъпие (дюстабания), ротирани стави, повишаване скоростта на бягане и изпълнение на движения.

Вдигам качеството на живот на на хора от всякаква възраст! Превръщам живота в тренировка! Показвам как движението превърнало се в навик може да подобри живота ни! Ако го правим правилно!

НЕ Е ВАЖНО КАКВО, А КАК!

Природната логиката е, че сме еволюирали да правим точно определени движения на 2 крака. Това, което ни отличава от животните е предимството ни да ходим на два крака, да бягаме и да хвърляме. Антропологията показва, че това са човешките ни отличителни характеристики и предимства. Съответно мускулите, ставите, костите, сухожилията и тъканите ни са се развили, за да изпълняват най-вече тези движения. Замислете се колко крачки правите на ден или са правили предците ни спрямо това колко клека или навеждания са изпълнявали. Защо те питам? Изумително е, как днес тренираме за маса, за релеф и какво ли не, чрез упражнения помагащи ни за това само по време на тренировката. Те ни ни помагат да станем по-добри в нашето ежедневие.

Веднага ще ти дам пример. Горна коремна стена – правим коремни преси и получаваме плочки на корема. Реално скъсяваме скъсявам и натягаме диафрагмата. По този начин свиваме белия дроб, намаляваме капацитета на дишане, издърпваме раменете напред и се изгърбваме. След това получаваме извивка в кръста. И така гръбнака ни става на S. Смачкваме кръвоносната и лимфната система, и при спиране на тренировките започваме на качваме килограми. Да не влизам в подробности. Идеята не е да се счупваме от тренировка, а да превърнем ежедневието си и рутинните ни движения и навици в нещо, което да ни помага и да ни тренира. Така печелим време за себе си!

Правилната тренировка е по начин, който се е случвал в природата. Каквато е нашата БИОМЕХАНИКА. Така ще покачваме сила, скорост, мускулна маса, но и приложима функционалност, пъргавина и гъвкавост в човешки движения. Те предотвратяват контузии вместо да ги предизвикват, което правят системите днес.

Ние сами си нарушаваме мускулния баланс в тялото. Днес даваме приоритет на какви ли не тренировки – забавни, трудни, сложни… НО не и на тренировки оптимизиращи сила и техника в движения, симулиращи вървене, бягане и хвърляне (човешките характеристики).

МНОГО Е ПРОСТО! ОПТИМИЗИРАЙ СЕ ЗА СВОЯ НАЧИН НА ЖИВОТ!

В противен случай ставите се компресират от гравитацията и още повече от тренировките. Това се случва дори и като разтягаме много, защото разтягането е неадекватен начин за удължаване на мускула. Когато държим мускула в разтегнато положение без да го натоварваме в този момент си причиняваме ЛАБАВИ СТАВИ. Така смускула губи еластичността си и ставата се компресира и започва да носи тя вместо вече твърде дългия мускул. Трябва да знаем за какво е създаден всеки мускул в тялото и какви движения трябва да изпълняваме. Само тогава можем да тренираме тежко в тях, като прилагаме определена сила в определена посока върху част от тялото ни. Нужно е да знаем защо се е появила болката и изкривяването.

 

САМО ТАКА ЩЕ ЗНАЕМ КАК ДА ПОСТИГНЕМ МАКСИМАЛНИЯ СИ ПОТЕНЦИАЛ.

Част от моите квалификации са:

ChekExercise Coach
Вклюващ: Оценка на Гъвкавостта и Извивките на гръбнака , Коригиране на Стойката, Оценяване на Функцията на Коремните Стабилизатори, Коригиращи Мобилизации, Модифициране на Тренировката спрямо Нивата на Стрес за Оптимална Индивидуалната Мотивация и Стимулация на Хормона на Растежа, Упражнения за Баланс и Стабилизация на Ставите.

Chek Scientific Core Conditioning Correspondence Course
Включващ: Функционална Aнатомия на Коремната Стена и Кръста, Оценка на Функцията им, Упражнения за Координация на Коремните Стабилизатори и Упражнения с Високо Натоварване на Коремните Стабилизатори.

Chek Scientific Back Training Correspondence Course
Включващ: Функционална Анатомия на Гръбните Мускули, Оценка на Дисбаланси в Гъвкавостта на Мускулно-Скелетната Система, Съображения за Коригиращи Упражнения при Болки в Гърба.

Chek Holistic Lifestyle Coach level 2
Chek Holistic Lifestyle Coach level 1, London
Включващ: Индивидуални Диети (Metabolic Typing), Основни Цикли на Тялото за Почивка и Активност, Хидратация, Оптимално Дишане с Движение

Различни видове мануални терапии, включително Юмейхо масажи

Обучение по Functional Patternes и още много други.

УЧИХ ПРЕДИ ВСИЧКО ЗА СЕБЕ СИ!

Имах множество здравословни проблеми поради неправилно хранене и лош начин на живот. Бях при лекари от Германия, България и Англия. И всеки ми казваше поредната хипотеза, но никой не ме лекуваше.

Е, АЗ СЕ ИЗЛЕКУВАХ! САМ! А СЛЕД ТОВА ПОМОГНАХ И НА ДРУГИ!

КАК?
С правилно хранене, с правилен начин на движение!
С превръщането на всичко нужно в навик!

Изместените рамене напред, падналия таз, вирнатото дупе, колене навътре или навън, издадена глава напред, паднал свод ( дюстабания) и всяко едно друго изкривяване в тялото ни е следствие на нашето ежедневие. Ние не се изкривяваме на 30г. Ние се изгърбваме още като деца от неправилна стойка. Свода се променя от слабост в мускулите на крака. Замисли се как гледаше телевизия? Потънал/а в дивана, гръбнака на С, главата напред. Как гледаш телефона си? Свели поглед надолу. Смачкваме артериите на врата, забавяме оросяването. Главата се измества напред. Как караш? гръбнак на С, глава напред, крака настрани като пате. Мога да давам много примери, но мисля, че вече разбра за какво говоря.

Аз не тренирам във фитнес! Не ми трябват скъпи изследвания, за да видя къде те боли и да разбера как си се изкривил! За да се изправи стойката ти трябват няколко ластика, свободна тежест и ТИ да си там на 100%!!!

X

Забравена Парола?

Присъединете се към нас

0

Your Cart