Познато ли ти е?    

Това част и от твоите лоши навици ли е?

ЧАСТ 10 
ИЗ “ЛОШИТЕ НАВИЦИ”

 

 Много ми е весело като гледам птиците.   Забелязали ли сте как главата им е напред и правят едно движение като почукване?   И сякаш все бързат за някъде.  

Като че ли, ако главата им стигне 2 секунди преди тялото, ще поставят рекорд.  Забавно е.  Тялото и главата са в постоянна надпревара,  искайки да натрият носа на другия.

Проблемът е, че когато копираме птиците,  това води до много здравословни проблеми! Натуралното състояние на главата е продължение на гръбнака. Тогава тя тежи малко. Помниш ли примера с кубчетата и гръбнака? –

 Ако главата е на мястото си, тежи примерно 2 кг. ⚖ С всеки изместен милиметър, тя качва своето тегло. Нещо като: днес ще е 5 градуса, но ще се усеща като -18.  

Измествайки я напред, мускулите се стягат.  Кръвотокът и лимфотокът се забавят. Оросяването отива на кино и толкова му харесва филма, че забравя да се върне.   Много често ние го правим в съчетания и с изместване надолу.   Пример за това е като сме на работа на бюрото, като си гледаме телефона,  като пишем на лаптопа,  гледайки клавиатурата или екрана,  като гледаме телевизия, като ходим и си гледаме в краката и т.н. Това НАДОЛУ ни прищипва основните артерии в предната част на шията. Първото доказателство за нанесени щети са “пръстените на Венера”.  Погледни се в огледалото. Виж си шията. Виж как има от 1 до 5 пръстена. Малки, тънки нишки, които изглеждат така, сякаш кожата е била прищипана. Само, че дори да вдигнеш глава за малко, те пак са си там!  

В даден момент ☝ ни става такъв навик, че тази позиция ни е натурална 24 часа.  Ако накараме някой да ни снима в анфас без да се наместваме, а НАТУРАЛНО, докато правим нещо и НЕ знаем, ще видим как последният прешлен между раменете става издаден назад,  а следващите към главата сякаш са напред. В основата си вратът ни има малка гърбичка или пък голяма… Вече половинката  може да ни казва “сладката ми камилка!”  Как ти звучи?

 Може да имаш често главоболие,  сухота в кожата, бръчки,  провисване на контура и още много други щети.

Как да се върнеш в отправната си точкаПрави си масаж по 1-2 минути на страна. Хващаш мускула между рамото и врата, и силно го дърпаш.  Сякаш мачкаш тесто. После от гръбнака към периферията на врата. И така от другата страна. Започни с 30 секунди на зона.  Ще боли, но ще работи.

Спи по гръб! Без възглавница! В началото ще е само, докато заспиш. После ще свикнеш.  В началото ще боли, после ще мине.

 Мисли как стоиш! Мисли и връщай главата назад.  Не се мъчи да влезеш в екрана. Вдигни го на нивото на очите.   Гледай си телефона напред, а не надолу. Специално за Рени: като работиш, не гледай къде работиш и правиш масаж!  Гледай напред! Усещай с ръцете къде и какво се случва.   А не търси с очите си.

 Вдигни гордо брадичка. Почувствай силата, която тази позиция ти дава. Виж как другите те възприемат!

Бъди със самочувствие на кралица! 

Каквато всъщност си! 

Ема

X

Забравена Парола?

Присъединете се към нас

0

Your Cart